Tjenare!
Skaffade en Viffer 750 -93:a för en vecka sen, och efter att testat lite grann så tror jag att den kommer bli kvar så länge man får köra bensindrivna fordon eller tills den rasar totalt eller krashas. Vilken hoj! Vilken motor!
Erik Skarp heter jag då och håller till i Eskilstuna, så finns det några Viffrar på vift här i kring är det bara att hojta så går det nog ta en tur
Sen så har jag även en fråga jag kanske kan ställa lite snabbt här så att många ser den; jag bytte olja och filter i den nu idag/kväll (för det var inte gjort på 6 år

däremot så hade den också bara gått 400mil under den tiden, men ändå...) Tanken med oljebytet var också att jag ville se om kopplingsljuden skulle försvinna. Det klonkar lite lätt om den från kopplingen, och jag läste att man skulle byta olja innan man gav sig på att byta koppling för att undvika kostnader (och det gillar jag ju, för jag är student), men, den lät även efter oljebytet. Kan det vara så att man måste köra in nya oljan? Köra en bit alltså?
Aja, trevligt att vara VFR ägare iaf, väldigt trevlig hoj!

"In a serious motorcycle accident you can be hurt or killed or even hurt AND killed. Remember! If you are killed you won't be able to fix your motorcycle." - uncyclopedia
VFR 750 -97
VFR 750 -93 *s
DR 650 -94 *s
GSXR 750 -99 *s
RG 125 F -92 *s