Ska försöka ladda upp bilder mm under helgen. Någon som kan tipsa om ett bra ställe att lagra på eller kan man göra det direkt mot forumet?
//S
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Forumet tillåter mig veterligen bara fem bilder per inlägg, så du får isf lägga upp flera inlägg. Eller så kan jag hosta dem på min webbserver om du vill och du länka därifrån.stefan skrev:Så då var hojen riven och stötdämparen borta, var inte så svårt åt detta håll men nåting säger mig att det brukar vara så![]()
Ska försöka ladda upp bilder mm under helgen. Någon som kan tipsa om ett bra ställe att lagra på eller kan man göra det direkt mot forumet?
//S
Då kan jag nog köra från forumet inledningsvis. När allt är klart om det fungerar tänkte jag fixa til len guide och då kanske det behövs lite mer lagringskapacitet. men somsagt vi får se om vi får ihop dennaadrian_vg skrev:Forumet tillåter mig veterligen bara fem bilder per inlägg, så du får isf lägga upp flera inlägg. Eller så kan jag hosta dem på min webbserver om du vill och du länka därifrån.stefan skrev:Så då var hojen riven och stötdämparen borta, var inte så svårt åt detta håll men nåting säger mig att det brukar vara så![]()
//S
Vi väntar med spänning!stefan skrev:Då kan jag nog köra från forumet inledningsvis. När allt är klart om det fungerar tänkte jag fixa til len guide och då kanske det behövs lite mer lagringskapacitet. men somsagt vi får se om vi får ihop denna
Fixat.stefan skrev:AHA var det så enkelt
Tack!adrian_vg skrev:Fixat.stefan skrev:AHA var det så enkelt
Jepp.
Ingen orsak.stefan skrev:Tack!adrian_vg skrev:Fixat.stefan skrev:AHA var det så enkelt
Jepp.
Hur vet du att rörbiten och pluggen i dimensionerna du har valt kommer att hålla för belastningen? Eller är det nåt man antar bara?stefan skrev:Här står delarna som kommer att användas i adaperbygget. Jag har var en rörkoppling R20 samt en propp i R20. Observera att dessa måste vara smidesgods och inte Aduserat eftersom det inte går att svetsa i.
Jag kommer även att nyttja det plattjärn som fanns iom att det redan var klart annars hade jag snidat till ett likadant.