Lite lagom OT - STCC

Här snackar vi allmänt MC.
Vilken är bäst? 750:n, 800:an eller 1200:an? Kanske rent av 400:an?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
elias
Donator 2008

Lite lagom OT - STCC

#1 Inlägg av elias »

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=403956

Tänkte bara kolla om det var någon mer som är intresserad, eller tom som redan nu vet att de ska gå?

Jag vill, MEN, min flickvän ska ha sån examensmiddag (eller vad det nu kan heta) nångång samtidigt, så jag är inte självklar besökare.. :)
Bild

Användarvisningsbild
Qwerty
Donator 2008

#2 Inlägg av Qwerty »

Jag tror jag ska dit. Har svar i veckan.
VFR800Fi 01a.
www.tbtab.se

Användarvisningsbild
Magnus E
Donator 2008

#3 Inlägg av Magnus E »

Skall dit men i form som sponsor! Företaget där jag jobbar är med och sponsar TOOLS-teamet och jag har ansvar för bemanningen från oss. Skall själv gå på 6 eller 7 race. Finns inntresse kan jag ev fixa biljetter till de flesta race för 350:-, då ingår inträde, plats på läktare, väska med reklamprylar och tillträde till Tools tält med utställning, fri lunch och fika.
Hör av er om det finns inntresse.

Användarvisningsbild
elias
Donator 2008

#4 Inlägg av elias »

Magnus E skrev:Skall dit men i form som sponsor! Företaget där jag jobbar är med och sponsar TOOLS-teamet och jag har ansvar för bemanningen från oss. Skall själv gå på 6 eller 7 race. Finns inntresse kan jag ev fixa biljetter till de flesta race för 350:-, då ingår inträde, plats på läktare, väska med reklamprylar och tillträde till Tools tält med utställning, fri lunch och fika.
Hör av er om det finns inntresse.
Ohh, det där jäkla intressant. Just att få kika lite närmare på sakerna. Jag är sjukt novis o man vill lära sig så mycket. :)
Bild

Skriv svar