ahlisboy skrev:Jag har 750:ans kapell och det passar perfekt till min -86:a.
Ok. Jag snackade tidigare med en fd vfr-ägare som hävdade att 750-kapellet satt rätt tajt på en 05:a, så jag chansade på 1100-kapellet innan jag såg ditt inlägg.
Jag har tillgång till garage månaden ut så jag kommer inte att öppna förpackningen så fler åsikter är välkomna.
stefan skrev:Lyfter denna tråd lite. Biltem har ju gjort om storlekarna, någon som vet vilken storlek som idag motsvarar 1100 kapellet.
//S
Hade för mig att jag hade återknutit i den här tråden.
1100-kapellet sitter klockrent på min hoj men då har jag pakethållaren på. Har inte testat utan den då jag inte orkar slåss med passformen på väskhållarna igen den här säsongen.
stefan skrev:Jo men idag heter kapellen Small Medium osv, min fråga var ju om någon har koll på vilken storlek som motsvarar det gamla 1100 kapellet
//S
O fan, missade det.
Köpte mitt i Juni och då hade de kvar kubik-namnen. Du får hitta ett Biltema som har kvar de gamla kapellen såg att Uppsala hade dem för bara några veckor sedan.
stefan skrev:Jo men idag heter kapellen Small Medium osv, min fråga var ju om någon har koll på vilken storlek som motsvarar det gamla 1100 kapellet
//S
O fan, missade det.
Köpte mitt i Juni och då hade de kvar kubik-namnen. Du får hitta ett Biltema som har kvar de gamla kapellen såg att Uppsala hade dem för bara några veckor sedan.
Stod både kubikstorlek å vanlig storlek när jag inhandlade mitt för typ en månad sen.
Det största ska man ha ja.
Bättre de e lite för stort så de e enkelt att ta av å på än å stå å dra i det så de passar precis.