Tegfors skrev:Jag har precis tryckt dit Leovince på min, men det finns många andra.... Staintune precis som du säger, Devil.... micron, laser (jag tycker visserligen att de är riktigt fula....)
Gå in på
www.boove.se och kika runt lite, där finns några dämparlänkar!
Lycka till och kom ihåg:
"Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet"

Jo, stämmer nog. Men Leovince och Staintune verkar vara de enda man hör om på forumet.
Mejlade till Leovincekillen på Blocket som det talades om i en annan tråd här, och han sa att Leovince slutat föra dämpare för VFR750.
Jag är alltså nöjd med mullret man får ur standarddämparen (den ende som är det?). Skulle tom kunna nöja mig med standarddämparen och bara skaffa ett high-mount, om jag kunde hitta passande högdraget rör och hållare nånstans... 8-/ Är mer inne på snyggare utseende än ljud faktiskt; en viffer låter bra oavsett. Just BSM Future Titanium Look är blankpolerad och stilren och ser förbaskat snyggt ut på en viffer. Speciellt om det är högdraget, kolla bara viffern de har i PDF:en på BSM-sajten!
Boove verkar bara ha Yoshimura och nåt som heter GPR. Yoshimura misstänker jag kostar flera skjortor. GPR ser ju ok, men inga bilder på VFR finns.
Tror jag ska börja droppa hintar till frun om ett "mindre" framtida utlägg på bågen...