![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Jag kommer lägga mig på en budget på upp till 30000 kr och har nog kommit fram till att en äldre VFR är rätt väg att gå. So far, so good...
Frågan är ju bara vilken årsmodell som ger mest bang for the buck? Det går ju att hitta 94-97:or för dom pengarna och den är säkert bäst men blir ganska dyr att försäkra. Ur den aspekten skulle en 89:a vara bäst eftersom den kan classica-försäkras nästa säsong. Å andra sidan tycker jag om utseendet mycket bättre på de lite nyare (enkelsvingen kom ju 90 t ex) plus att dom förmodligen är bättre och har 4-1 system.
Service är ju en annan sak, hur är det med intervallen på dom olika årsmodellerna (framför allt ventiljustering)?
Den här säsongen blev det ca 800 mil och ganska många av dom med passagerare och packning så en cykel som är bra på det uppskattas!
Är det verkligen en VFR som gäller för mig?
Många frågor blev det, hoppas att någon orkar svara!