Tommy.
Moderator: adrian_vg
Vad är det jag hör? TT är ju helt lysande, men visst, AI:n suger. TT ska köras mot klockan.Fredrik P skrev: Tourist Trophy e ju skitträligt.Ska vara fullt med hojar å motståndare på banan å inte bara 1.
Håller med TT var/är skitkul. Skulle gärna se en uppdatering till PS3 på det spelet!Davalito skrev:Vad är det jag hör? TT är ju helt lysande, men visst, AI:n suger. TT ska köras mot klockan.Fredrik P skrev: Tourist Trophy e ju skitträligt.Ska vara fullt med hojar å motståndare på banan å inte bara 1.
Vad som är värre för oss här inne är väl att de satt fel siffror på Vfr. Om jag minns rätt har den väl begåvats med dryga 70 hästkrafter.
Jag testade ett moto gp till ps2:an för några är sedan och det var inget vidare så det blir att se över recensionerna på moto gp 08 och sbk 08 noga.
Problemet är väl att det bara väller ut bra spel till ps3:an nu. Blir att prioritera.
Kyla räds jag inte men is har jag respekt för hur många hjul det än rör sig om.Rerun skrev:Vad är det för fråga? Kyla? Det är väl bara att klä på sig...?![]()
[...]
"Tömma på olja i bensin?"Fredrik P skrev:Varför tömma på olja i bensin om jag får fråga?
Oktanhalten i soppan försvinner inte!
Tyrannosaurus skrev:"Tömma på olja i bensin?"Fredrik P skrev:Varför tömma på olja i bensin om jag får fråga?
Oktanhalten i soppan försvinner inte!Nu tar vi det lungt och tar en sak i taget
Tömma olja => Gammal olja innehåller rester av bensin, sot, skräp, vatten, syra mm. som kan ligga och fräta om det ligger i länge.
Olja i tändstiftshålen => Smörjer cylinderväggarna och förebygger korretion/rost då loppen är tillverkade i vanligt ej rostfritt stål. Troligen är det ingen fara, men det är enkelt och kan inte skada.
Tömma förgasarna (om hojen har förgasare) => När soppan dunstar lämnar den kvar rester som leder till ärg och gegg.
Hälla injectorcleaner, diesel eller 2-taktolja i tanken => Soppan är ganska aggressiv och det smörjer och rengör injectorer och munstycken.