Tur att jag inte passar in på den beskrivningen då.Tyrannosaurus skrev:Jag kan bara konstatera att gamla gubbar som tror att dom fortfarande är 25 inte så ägna sig åt sånt för det gör jävligt ort

Hoppas att du kryar på dig!
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Tur att jag inte passar in på den beskrivningen då.Tyrannosaurus skrev:Jag kan bara konstatera att gamla gubbar som tror att dom fortfarande är 25 inte så ägna sig åt sånt för det gör jävligt ort
Någon jävla måtta på dumheterna får det vara. Det räcker med gocartadrian_vg skrev:Ska du inte ut och sparka boll eller spela (is)bandy också, som min svärfar? Han kom hem med benbrott och allmänt sårad självkänsla. Svärfar var fd kultur- och sportreporter på en lokalblaska i Örebro. Antar att han tänkte att han har takterna kvar fortfarande. Har börjat trappa ner inför pensionen nu.
Om du känner att du ska ta ut fler piller för att de är bra att ha, bör man nog inte göra det.Tyrannosaurus skrev:Faktum är att det redan börjar kännas bättre, eller så är det bara pillerna![]()
![]()
Man ska börja i tid.Tyrannosaurus skrev:Föresten, så jävla gammal är jag inte, långt kvar till pension
Lugnet före stormen... Vänta bara tills det börjar läka...Tyrannosaurus skrev:Faktum är att det redan börjar kännas bättre, eller så är det bara pillerna![]()
![]()
![]()
Tror att det redan har börjat läka och enligt doktorn var det är helt av, men det kan tydligen göra ordentligt ont ändåRerun skrev:Lugnet före stormen... Vänta bara tills det börjar läka...Tyrannosaurus skrev:Faktum är att det redan börjar kännas bättre, eller så är det bara pillerna![]()
![]()
![]()
Japp, skriver under på den.tersan skrev: Tur att jag inte passar in på den beskrivningen då.Jag är varken gammal eller gubbe, och jag VET att jag fortfarande är 25...
![]()
Kan tänka mig, minsta rörelse och allt annat än att ligga blixt stilla på rygg gör skitont. Egentligen borde man sitta mot riktigt mjuka kuddar och sova.tedman skrev:Ajaj, knäckta revben har jag varit med om förr. Det är inte roligt
(fråga min fru som jag vid tillfället delade en 105 säng med)
Lycka till, eller så har vi två invalider på forumet sen. På tal om det så har Invalido har inte synts till på länge, men jag antar att han i princip borde vara återställd vid det här laget.Tedman skrev:Japp, skriver under på den.tersan skrev:Tur att jag inte passar in på den beskrivningen då.Jag är varken gammal eller gubbe, och jag VET att jag fortfarande är 25...
Jag ska köra på lördag och jag SKA vinna hela skiten
Jo tack, jag käkar Alvedon, Voltaren och Paradon varav de sistnämnda är något morfinliknande enligt Fass.Ocean skrev:Krya på dig!
Jag har två askar panocod kvar efter min senaste olycka, två kotor i ländryggen som är aningen ihoptryckta och framskjutna. Låg i sängläge i två veckor. Då var tabletterna mina bästa vänner. Hoppas du fått ngt liknande piller.
Oja, jag är skitgladKarlsson skrev:Var glad att du inte har rethostaTyrannosaurus skrev:Fan vad ont det gör nu då! Verkar som om pillerna inte hjälper längre. Allt gör ont, gå, stå, sitta, ligga, andas, helvete!![]()
Det är fan knappt så jag vågar gå på muggen