Har som många andra snokat runt forumet ett tag men känner nu att man får ta och introducera mig

Heter Martin, bor i Göteborg med min fästmö, och köpte mig en gôr-go viffer för ett år sedan med futtiga 6000mil på mätaren. Enligt förra ägaren var den "trimmad" samt bytt till KN-filter

Trimmningen kanske har nått med PAIR/Flapper valve att göra. Vad vet jag.
Ny laddregulator var tydligen installerad strax innan jag köpte den också.
Har precis satt på en rökig double bubble-ruta så jag kan få bort lite luft på de längre turerna men har tyvärr ännu ej hunnit testa pga det underbara vintervädret och att cykeln står otillgängligt. Ska förhoppningsvis hämta den på lördag *längtar*.
I "garaget" står även en CB600F -00 och en CBF1000A -08. Horneten har min fästmö haft som övningskörningshoj och ska nu säljas. CBF:en köpte hon i höstas (till ett sånt sjukt pris att vi inte kunde säga nej) och stormtrivs. Lättare och smidigare kanske, men inte lika go (tycker jag

Till sommaren blir det nog många mil på sadeln. 2 veckor tänkte vi nog lägga på att mc-semestra runt i sverige. Göteborg, Sälen, Stockholm och Falsterbo är stopp vi ska försöka oss på, hälsa på vänner m.m.
Då min lilla hornet har en härligt ljudande micron-dämpare funderar jag på att byta på viffern också, men vet faktiskt inte vad man ska ha. Kollat lite på HondaMC i Göteborg och dom kan fixa GPR-pipor, men vet in om det är något att ha. Går det att få till nått gôtt ljud och vilken pipa ska man då skaffa?

Några andra goa gubbar från Gôtet här? Hade varit kul att ta en sväng och tjôta lite vfr helt enkelt

Tack för mig!
/Martin