Jag heter Micke, bor och kommer från Ängelholm i vackra Skåne. Nu 39 år sedan man föddes så har jag äntligen köpt mig en Honda VFR. Den har jag drömt om sedan den första årsmodellen släpptes.
Jag tog MC-kort när jag fyllde 19 för morsan tillät mig inte ta det när jag tog bilkortet så jag fick göra det i smyg 1 år senare. Hon fick inte reda på det förrän jag kom hem körande på min första MC. Det blev en Röd Honda VF400F som jag fick köpa för 16000:- av en kille från Helsingborg som skulle flytta till USA. Jag körde med den ganska länge (kommer inte ihåg när jag sålde den). Jag gjorde något försök att sälja den men fick inga svar, året efter så infördes mellankortet och plötsligt ville alla köpa min Honda. Jag fick 16500:-.

Jag är föredetta Glasmästare, Black Jack Dealer, Quality Manager och nu är jag teminalarbetare.
Jakt, fiske , datorer och motorcyklar är vad som gäller nu (inte nödvändigtvis i den ordningen).
Min båge är en VFR 800Fi -98, jag köpte den från Verona Motor i Ljungby som i sin tur har importerat den från Tyskland.
http://img156.imagevenue.com/img.php?im ... 1149lo.jpg