Kast med liten generator, gissa vems mc och vad mer... För min del är det praktiskt att få cykeln cynad av mer tränade ögon för att se vad som må fixas eftersom erfarenheten än så länge är begränsad.
Om man sen avslutar det hela med lite apple tini blir det bara bättre.
När,när, när ska festen va?? Vill ju inte att det blir någon helg när man har annat planerat. Då blir man ju tvungen att försöka ändra det på ett smidigt sätt, man vill ju inte såva på soffan
elias skrev:Ja, jag måste planera så jag får med tanten. Annars får jag kanske inte åka..
Inte om det kommer massa farliga lustfyllda singeltjejer iaf. :p
Det här säger inte jag: Är inte tjejer lustiga som hellre vaktar och tar en fajt mot andra brudar än bara ser till att vara underbara och outbytliga...
elias skrev:Ja, jag måste planera så jag får med tanten. Annars får jag kanske inte åka..
Det här säger inte jag: Är inte tjejer lustiga som hellre vaktar och tar en fajt mot andra brudar än bara ser till att vara underbara och outbytliga...
Henning skrev:
/H
Jaha,och vad ska jag säga då ...fråga om jag får åka för gubben
Eller ja......hmm,kanske bäst o stanna hemma...får väl spö när jag visar upp min Pink Edition ....
Nä,såklart den inte är grisskär...den är mer åt det rosa hållet....
Och hörrni grabbs....det är kraschkåpor som jag lackat...så originalen hänger på garageväggen....
Har alltid velat ha en annorlunda hoj...vilket jag iofs redan har...men nu ville jag ha en annan färg helt enkelt