Man måste vara lite speciell...dubbear skrev:Visual basic humor

Moderator: adrian_vg
Man måste vara lite speciell...dubbear skrev:Visual basic humor
Jimmy.S skrev:Araben på flygplatsen.
- Name?
- Abdul al Rahzib.
- Sex?
- Three to five times a week.
- No, no...I mean Male or female?
- Male, female, sometimes camel.
- Holy cow!
- Yes, cow, sheep, animals in general.
- But isnt that hostile?
- Horse style, doggy style, any style!
- Oh dear!
- No, no deer run too fast..
En gammal...blacken skrev:Det var en turist som ville hyra en kamel för att ta en tur ibland pyramiderna med den. Sagt och gjort han bladade ner till den lokala kameluthyraren, men kamelen han hyrt ville inte rör på sig, så han klagade hos kameluthyraren, som säger "ingen fara, bara backa in kamelen i mitt tält här".
Sagt och gjort han baxade in kamelens bakdel i tältet, varpå mannen tog två tegelstenar och smällde ihop dom på kamelens pungkulor. kamelen uppgav en hemskans bröl och for iväg som en skållad råtta genom ett glödgat spisrör.
"snyggt sade turisten, hur i helsicke ska jag nu få tag i kamelen" uthyraren svarade "ingen fara, bara backa in i tältet "..
Jan Svensson skrev:Vill bara varna er för att handla på coop konsum i Markaryd.
Två unga flickor erbjuder sig att hjälpa till när du lastar bilen.
De tvättar rutan med uppknäppta jackor ,små t-shirts o guppar med brösten mot rutan
Så man bara inte kan låta kan bli att titta .
Om ni sen erbjuder en liten slant för hjälpen så tackar de nej, men vill ha skjuts, vilket då är svårt att neka.
Väl i baksätet börjar de ha sex med varandra .
En kryper över till er o börjar ge dig oralsex.
Medan den andra tar er planbok.
Varning alltså! Jag har själv åkt dit i torsdags , fredags två gånger lördags , måndags o en gång i går..
Jan Svensson skrev:Vill bara varna er för att handla på coop konsum i Markaryd. [...]