Bilder kommer
Ps: leta som en galning efter öppning till sadeln, lite pinsamt men jag fick söka på google...
Ps: Stålomspunna slangar runt om skadar ju inte heller.
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Har du en länk till den firman?..Ps välkommen..Tändstift standard ngk här kostar runt 140:-st när jag kollat. Ngk iridium 4 pack 280:- inkl frakt
Köpte mina här (se länk)blacken skrev:Har du en länk till den firman?..Ps välkommen..Tändstift standard ngk här kostar runt 140:-st när jag kollat. Ngk iridium 4 pack 280:- inkl frakt
Måste man ha en manual för att bli godkänd på regbesiktningen?Fromm skrev:[...]Sen behöver jag förmodligen även en manual att visa på regbesiktningen, nån som har en till salu?[...]
Inom EU bör det gå bra med tidigare regbevis som underlag, men ibland behöver Bilprovningen mer uppgifter om fordonet. Då behöver man visa upp t ex en instruktionsbok där div data framgår.adrian_vg skrev:Måste man ha en manual för att bli godkänd på regbesiktningen?Fromm skrev:[...]Sen behöver jag förmodligen även en manual att visa på regbesiktningen, nån som har en till salu?[...]
Ah, isf borde det funka mer än bra med mekmanualen jag nämnde tidigare!tersan skrev:Inom EU bör det gå bra med tidigare regbevis som underlag, men ibland behöver Bilprovningen mer uppgifter om fordonet. Då behöver man visa upp t ex en instruktionsbok där div data framgår.
Jag är inte helt säker på hur det är på din årsmodell, men jag har själv en 96:a importerad från England och där behövdes det inte bytas några insatser till ljuset. Har du provat att ställa hojen några meter framför en vägg med halvljuset på och se om du kan avgöra om det är asymmetriskt eller ej?Fromm skrev:
Fråga: Nån som har möjlighet att kolla sitt framlyse efter märkningar. På mitt glas står bara DOT motorcycle och H4, på baksidan står det EN i plasten. Känns som att det kan vara dags att leta framlyse... suck Vad står det på era?
Hur vet man om ljusbilden är asymmetrisk eller inte då? Är ljusbilden större på höger sidan då?Ajax skrev:[...]se om du kan avgöra om det är asymmetriskt eller ej?
Japp, tittar man mot en vägg så går den uppåt på högersidan.adrian_vg skrev:Hur vet man om ljusbilden är asymmetrisk eller inte då? Är ljusbilden större på höger sidan då?Ajax skrev:[...]se om du kan avgöra om det är asymmetriskt eller ej?
Tack.tersan skrev:Japp, tittar man mot en vägg så går den uppåt på högersidan.