Vilket åldersspann har vi här på forumet
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
- Conseal
- Administratör VFR-Forum
- Kontakt:
Vilket åldersspann har vi här på forumet
Satt och funderade på vilka åldrar det är på forumets vifferägare
På avstånd är allt vackert
HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VTR1000F -03 *inbytt*
HONDA VFR800FI -99 *krashad*
HONDA VT750C2 -04 *såld*
Excalibur105 skrev: Välkommen till internets BÄSTA forum.
HONDA VFR800FA ABS -02
Yamaha FZ8N ABS -13
BMW G650GS -14
Yamaha TT350 -89 *såld*
HONDA VTR1000F -03 *inbytt*
HONDA VFR800FI -99 *krashad*
HONDA VT750C2 -04 *såld*
Excalibur105 skrev: Välkommen till internets BÄSTA forum.
Förmånshoj?Henning skrev:Henning är 37 och har precis börjat gasa CBR1000RR. Tryggare hoj har han aldrig kört.
/H

Alla har vält!
Förklaring: viewtopic.php?p=965#965
Har:
Bandit 1200 -97
Hade:
VFR 750 -95
Suzuki SV650s -99
Honda Transalp 600 -94
Förklaring: viewtopic.php?p=965#965
Har:
Bandit 1200 -97
Hade:
VFR 750 -95
Suzuki SV650s -99
Honda Transalp 600 -94
kollar du bilregistret äger nog Agda 80 år med rolator som bor på gotland, ett stort antal både VFR och riktiga sportmaskiner...apex skrev:Stlla undran....detta avspeglar åldern på forumets aktiva deltagare, inget annat. Vifferägare är nog inte i snitt 25-30 år om man kollar med bilregistret
Hon äger inte min iaf!
- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Trygg? Hysterisk, skulle jag sägaHenning skrev:Henning är 37 och har precis börjat gasa CBR1000RR. Tryggare hoj har han aldrig kört.

Körde en sån på Anderstorp förre helgen. Jääääääääävlar vad den går. Men sen blev jag ombedd har köra ner den till träffplatsen (2 mil från banan). Efter ankomst tog det ett tag innan jag kunde gå upprätt igen

Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
Såld/borta (tyvärr, men den har fått ett bra nytt hem, låter annonsen ligga kvar som runa)
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

Börjar du bli gammal eller? Kanske dags för ett gymkort?Tyrannosaurus skrev:Trygg? Hysterisk, skulle jag sägaHenning skrev:Henning är 37 och har precis börjat gasa CBR1000RR. Tryggare hoj har han aldrig kört.
Körde en sån på Anderstorp förre helgen. Jääääääääävlar vad den går. Men sen blev jag ombedd har köra ner den till träffplatsen (2 mil från banan). Efter ankomst tog det ett tag innan jag kunde gå upprätt igen

- Tyrannosaurus
- Hedersmedlem, Vila I Frid
- Kontakt:
Ja det är nog så tyvärrelias skrev:Börjar du bli gammal eller? Kanske dags för ett gymkort?Tyrannosaurus skrev:Trygg? Hysterisk, skulle jag sägaHenning skrev:Henning är 37 och har precis börjat gasa CBR1000RR. Tryggare hoj har han aldrig kört.

Själen är ung, men kroppen börjar tycka något annat. Och sånt är jävligt svårt att acceptera

Började i höstas att träna igen på min gamla klubb (Stockholms Wushu Akademi). Teknikerna kanske sitter något sånär, men flåset är inte ens i närheten av vad det en gång var. Ska det vara något vits att köra vidare nästa termin måste jag först bygga upp en grundkondis igen. Men hur kul är det att sticka ut och kuta?

Tänk om man inte hade lagt av

Robban
V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

V65 Sabre / VF1100S -85
V65 Sabre - Brute Force
Links portal

- Henning
- Grundare VFR-Forum
- Kontakt:
Hysterisk?
Icke!
Den är silkeslen i uppträdandet men samtidigt ger den föraren vad han tigger om. Med andra ord som Dr Banner som blir Hulken om man jävlas.
Så om man ligger på 7 000 och klipper på så möter bakhjulet framhjulet nån stans under motorn innan man far iväg som skjuten ur en medeltida trebuchet.
Inte ens förskräcka sig med bromsarna går, de är lättdoserade och endast en klåpare med tångnypehänder bromsar omkull den. Väghållningen är som en kavel gör sin tjänst; Kavla och det blir som du vill, kavla hårdare och det blir slätare. Tar du i och pressar väghållningen för kung och fostervatten kommer allt annat ge vika före den.
/H
Icke!
Den är silkeslen i uppträdandet men samtidigt ger den föraren vad han tigger om. Med andra ord som Dr Banner som blir Hulken om man jävlas.
Så om man ligger på 7 000 och klipper på så möter bakhjulet framhjulet nån stans under motorn innan man far iväg som skjuten ur en medeltida trebuchet.
Inte ens förskräcka sig med bromsarna går, de är lättdoserade och endast en klåpare med tångnypehänder bromsar omkull den. Väghållningen är som en kavel gör sin tjänst; Kavla och det blir som du vill, kavla hårdare och det blir slätare. Tar du i och pressar väghållningen för kung och fostervatten kommer allt annat ge vika före den.
/H
Sänk momsen på kronärtskockor - NU!