Seth skrev:finns flera under ruttenadrian_vg skrev:Låter spännande!
Ehum, detta med tankstopp då?
Har en grym räckviddsångest över att ni andra kommer att kunna köra minst 25 mil på en tank. Jag kommer 15-17 mil per tank...

Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Seth skrev:finns flera under ruttenadrian_vg skrev:Låter spännande!
Ehum, detta med tankstopp då?
Har en grym räckviddsångest över att ni andra kommer att kunna köra minst 25 mil på en tank. Jag kommer 15-17 mil per tank...
ledare, handsignaler och lite regler som brukar gås igenom innan turenadrian_vg skrev:Hur brukar gruppkörningen gå till när det är så många med?
Har ni handsignaler och andra tecken för er?
Seth skrev:ledare, handsignaler och lite regler som brukar gås igenom innan turenadrian_vg skrev:Hur brukar gruppkörningen gå till när det är så många med?
Har ni handsignaler och andra tecken för er?
Jag tror att vi kör på detta förslaget. Har inte hört något annat såå.M@rtini skrev:Får se om det här fungerar. 38,5 mil så lite motorväg som möjligt, Beräknad tid 5 timmar 5 minuter. Avfärd kl. 9 från Eslöv, med en tankning bör vi vara framme ca. 14,30. Vad tror du om det Mattias?
https://www.google.se/maps/dir/55.84121 ... 45!1m0!3e0
Donner du bör vara före oss till Halmstad så där kan du kanske vänta in oss, annars så ses vi i Gislaved.Donner skrev:Ok då har jag hålltiderna så får vi hoppas vi ses längs vägen.