![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Bild](http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170320/298c49e099e47150ed2771cf42012a70.jpg)
Fasiken vad många roliga motorcyklar det finns...tyvärr för lite tid, plats och pengar
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Skickat från min F8331 via Tapatalk
Moderatorer: adrian_vg, Conseal
Kan relatera. Har köpt på mig en massa nästan antikt Technic-Lego.lappen skrev:Det brukar alltid balla ur för mig när jag börjar med något nytt...lovade mig själv denna gången att ta det lugnt med inköpen
Får nöja mig med det näst bästa.Tommy Gsson skrev:Men det är ju VF1000R du ska sukta efter som V4 nörd![]()
Jo så sant!Tommy Gsson skrev:Men det är ju VF1000R du ska sukta efter som V4 nörd
Tommy.
Var en riktigt fin på blocket för ett tag sen. Suktade ett tag där. Detta var också en av de första tunga hojarna som jag torrgasade som 12-åring.lappen skrev:Jo så sant!Tommy Gsson skrev:Men det är ju VF1000R du ska sukta efter som V4 nörd
Tommy.
Du är lite vag där, för att kalla GSX-R 1000 för ett "wobbelstaket" är välan inte en helt riktig beskrivning av den knarren. Samt vilka var dom vanligaste motorerna på strippen på den tiden? pga att dom tålde "lite" häst..R1100 (gen1) var billigt skit och ett wobbelstaket där allt utom motorn var underdimensionerat. Visst var den lätt och vass, men den var också livsfarlig, medan 1100R hade ram och fjädring fullt i klass med sin motor.
Kan så tyckas, men det är exklusivtadrian_vg skrev:Ventilerade skivor känns som överkurs på en motorcykel.
Det stämmer nog, men det är vanliga standardslangar.De här bromsslangarna i "gummi" du nämner Tyrannosauros, är de verkligen helt i gummi eller har de nån sorts teflonlinning inuti?
Jo, men det var ju det jag sa: "allt utom motorn var underdimensionerat."blacken skrev:Du är lite vag där, för att kalla GSX-R 1000 för ett "wobbelstaket" är välan inte en helt riktig beskrivning av den knarren. Samt vilka var dom vanligaste motorerna på strippen på den tiden? pga att dom tålde "lite" häst..R1100 (gen1) var billigt skit och ett wobbelstaket där allt utom motorn var underdimensionerat. Visst var den lätt och vass, men den var också livsfarlig, medan 1100R hade ram och fjädring fullt i klass med sin motor.