Piss, skit, runk, kiss o bajs, helvete, fan osv. alla jävla kraftuttryck som går att uppbringa.
Anledningen? Jag har nu troligen varit på världshistoriens kortaste mc-träff. Åkte till Knalleträffen i Borås igår och hem idag. Resultat: 80 mil och x-antal liter soppa upp i arslet
Varför bär jag mig då åt på det sättet?
Jo, sen några dagar har jag känt något som kanske kan beskrivas som en lätt nervsmärta omkring batteripacket som jag numera har inplanterat under höger nyckelben som även stålar ut i armen. Inte så mycket att bry sig om tänkte jag, det går nog över. Efter första natten i tält då det gjorde rejält ont så jag fick ta värktablett för att kunna sova (konstigt nog gör det bara ont när jag sitter eller ligger på rygg, inte när jag ligger på sidan) så ringde jag sjukvården för att höra mig för om den ev. klämda nerven.
Syrran jag snackade med ber att få ringa tillbaka. Efter kanske 15 minuter ringer hon igen:
"Jag har talat med doktorn/ena kirurgen som var med vid operationen (dom var två)
, du får komma hit, du har en tid imorgon kl. 13, det kan vara en begynnande infektion, det är mycket viktigt att du kommer".
Piss och pest och senapsgas. Men vad gör man? I ett sånt läge tjafsar man inte så mycket, utan lyder Farbror Doktorn. Så det var bara att packa tält mm. säga hejdå till folket och åka. Jag tvivlar på att det är nåt allvarligt, men det kan kanske bli om det inte blir åtgärdat.
Ack ja, man kanske inte ska åka på mc-träff om man har ett implantat som har börjat göra ont. Ja vad ska man säga? Suck!
Morr!
Snyft!
+ Plus en massa bortkastad soppa.