lappen skrev:Glömt att uppdatera, för två veckor sedan passerades 700 mil...men nu blir det stiltje tills dess jag fått det nya däcket monterat..
Nu ligger man i lä i våras visade mätarn 6300 och nu på fredag när solfan tittar fram kör jag en stekarrunda på 270km. Sen står längdmätarn på 66000 körda km. Nytvättad o kånservad till nästa säsong. Efter årets 300mil är jag nöjd
Jobbigt iaf när kroppen inte vill spela med. Har ju artrit själv i ena knät, så kan relatera. Vissa dar blir jobbiga, minst sagt.
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Tråkigt när kroppen bråkar, men det måste väl ha blivit några mil med scootern? Eller är det de km ovan?
Det är med skotern. Hoppas på fler mil nästa år.
Jag är väl lite konstig men jag tycker inte det är roligt att köra utan frun där bak och hon är ju tyvärr inte på topp just nu.
Tanken med skotern är att jag ska köra till jobbet på den vid tjänlig väderlek och ha den bak på husbilen för att ta lite korta turer kring platser vi besöker. Tjänlig väderlek betyder att temperaturen är en bit över nollan så det inte är risk för halka.
VFR 800 Fi -99 GUL
Honda NSC 110 -16 Svart
Monark elcykel ljusblå
Ängelholm, Skåne, Sweden
Tråkigt när kroppen bråkar, men det måste väl ha blivit några mil med scootern? Eller är det de km ovan?
Det är med skotern. Hoppas på fler mil nästa år.
Jag är väl lite konstig men jag tycker inte det är roligt att köra utan frun där bak och hon är ju tyvärr inte på topp just nu.
Tanken med skotern är att jag ska köra till jobbet på den vid tjänlig väderlek och ha den bak på husbilen för att ta lite korta turer kring platser vi besöker. Tjänlig väderlek betyder att temperaturen är en bit över nollan så det inte är risk för halka.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Men det lutar åt att det blir en massa mil på hoj nästa år. Jag ska bara se till att få mina cyborg implantat ordentligt injusterade
En polare kallar mig numera för "vandrande CD-växlare"
Men det börjar arta sig så sakta och nu har jag ju minst fem månader på mig att få ordning på CD-växlaren. Jag ska nu under hösten låna brorsans jonne för att testa balansen lite. Om jag skulle stå på näbben så blir det iaf billigare än om jag skulle testa på hojen
Men det lutar åt att det blir en massa mil på hoj nästa år. Jag ska bara se till att få mina cyborg implantat ordentligt injusterade
En polare kallar mig numera för "vandrande CD-växlare"
Men det börjar arta sig så sakta och nu har jag ju minst fem månader på mig att få ordning på CD-växlaren. Jag ska nu under hösten låna brorsans jonne för att testa balansen lite. Om jag skulle stå på näbben så blir det iaf billigare än om jag skulle testa på hojen
Najs!
Vad är en "jonne"?
===
Tommy Gsson skrev:Om man jonnar iväg någonstans tar man sin trampcykel.
T.
Jaha. Tack.
===