Hittade Ram Mounts på Clasohlson...

Denna egentligen för cykeln finns ju också.

Är detta da shit, eller har ni andra förslag?

Moderatorer: adrian_vg, Conseal

Hehe...jo för det duger fickan, men jag har GPS som en app i mobilenblacken skrev:Fickan duger gott åt mig. Allt yrande, gaggande och musik går via blåtand till headset..

För modernt för mig, jag väldans "old School" kör med lapp i ficka som ta`s fram vid behov där "hittaväg" är nedklottrad. + som någon här på forumet har sagt "Man kan aldrig vara vilse, om man fullständigt skiter i var man är"lappen skrev:Hehe...jo för det duger fickan, men jag har GPS som en app i mobilenblacken skrev:Fickan duger gott åt mig. Allt yrande, gaggande och musik går via blåtand till headset..

. Bara det att man inte har kommit så långt i manualen ännu, samt man är lite lat, så lapp fickan "Rules yet".
. Bara det att man inte har kommit så långt i manualen ännu, samt man är lite lat, så lapp fickan "Rules yet". 
Den bästa GPS:en heter roadbook. Det fungerar så att man tittar på kartan, skriver upp noteringar på en lapp och tejpar fast den i kåpan.blacken skrev:För modernt för mig, jag väldans "old School" kör med lapp i ficka som ta`s fram vid behov där "hittaväg" är nedklottrad. + som någon här på forumet har sagt "Man kan aldrig vara vilse, om man fullständigt skiter i var man är"
Fast min blåtands tjoflärp kan man koppla upp till valfri gps mojäng så man kan få en "sexig" röst i headsetet som talar om att man är vilse. Bara det att man inte har kommit så långt i manualen ännu, samt man är lite lat, så lapp fickan "Rules yet".

Och? varför ändra ett fullt fungerande fungerande konceptShit! Nu vart det off topic igen

Den bästa GPS:en heter roadbook. Det fungerar så att man tittar på kartan, skriver upp noteringar på en lapp och tejpar fast den i kåpan.
Det är en gåta som man går bet på faktiskt, hur mycket man än funderar på den.Jag funderar ibland på hur mänskligheten överlevde 70- och 80-talet utan mobiler och smartfånar
AntagligenVi måste ha haft en fruktansvärt tråkig barndom.
 Fast skulle nog vilja ändra på det lite, dagens valpar har nog inte en susning om hur kul livet kan vara.
  Fast skulle nog vilja ändra på det lite, dagens valpar har nog inte en susning om hur kul livet kan vara.Man lär sig nåt nytt varje dagadrian_vg skrev:RAM-mounts är biets knän.

Beklagar anglicismen.lappen skrev:Man lär sig nåt nytt varje dagadrian_vg skrev:RAM-mounts är biets knän.

Fungerar den? Har annars för mig att du är rätt så bra på att slarva bort dina telefoner när du är ute och kör.Mister skrev:Jag har en sån här
https://www.kjell.com/se/sortiment/mobi ... are-p96045
Skickat från min iPhone med Tapatalk

Haha!M@rtini skrev:Fungerar den? Har annars för mig att du är rätt så bra på att slarva bort dina telefoner när du är ute och kör.Mister skrev:Jag har en sån här
https://www.kjell.com/se/sortiment/mobi ... are-p96045
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Sorry, kunde inte låta bli.
 Det var därför jag skaffade den. Efter empiriska studier så har jag konstaterat att varken tankväska, jackficka eller byxficka klarar av att förvara en IPhone på ett "säkert" sätt.
 Det var därför jag skaffade den. Efter empiriska studier så har jag konstaterat att varken tankväska, jackficka eller byxficka klarar av att förvara en IPhone på ett "säkert" sätt. 
 I nåt inlägg någonstans, hade nån monterat en kula för Ram Mounts i hålet ovanför styrlagret. Nu kan jag dock inte hitta det inlägget..?
 I nåt inlägg någonstans, hade nån monterat en kula för Ram Mounts i hålet ovanför styrlagret. Nu kan jag dock inte hitta det inlägget..?