adrian_vg skrev:Lite vardagsgnäll när jag ändå är här:
En sk€ten mikroströmbrytare för frambromsen kostar 514 kr plus frakt till det österrikiska järnet vars namn inte ska nämnas.
Man kan dunka huvudet i väggen för mindre summor än så.
Jag slår vad om att det är samma fabrik i Kina som tillverkar alla de där mikroswitcharna, och borde därmed gå att byta för en spottstyver om man skippar den orange påsen och officiella loggan.
Ikväll monterar jag av strömbrytaren, delar den och ser om inte lite elektronikrengöring gör susen...
Till Dominatrixen kostade den under en hundring inkl frakt för nån säsong sen.
Dito till min senaste viffer för ytterligare några säsonger sen...
- Kostar att ligga på topp, brukar man säga.
Kör idag, i morgon har du kanske inte råd med soppan
Göingen skrev:- Kostar att ligga på topp, brukar man säga.
Så klart! Men en dum liten mikrobrytare?
Det vore en sak om det var kolfiberomgjutet titan med platinaskruvar och guldöverdragen kabel, men detta är ju dussinplast och billigaste sortens metallbitar och koppar från Coops billigaste reahylla!
Faceplant säger: ATGATT (All The Gear All The Time)!
Because walking away in disgust beats riding away in an ambulance.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
Göingen skrev:- Kostar att ligga på topp, brukar man säga.
Så klart! Men en dum liten mikrobrytare?
Det vore en sak om det var kolfiberomgjutet titan med platinaskruvar och guldöverdragen kabel, men detta är ju dussinplast och billigaste sortens metallbitar och koppar från Coops billigaste reahylla!
Är det nåt bromsljusswitch som fallerat? Kan vara fina komponenter invändigt som föranleder detta med prissättning
vroom skrev:Är det nåt bromsljusswitch som fallerat? Kan vara fina komponenter invändigt som föranleder detta med prissättning
Hur fina kan de vara?
Tror mer på logga och imagekostnader.
===
KTM 990 SMR-'12, Honda NX650 Dominator-'88, Suzuki DRZ400S-'00. Avatar-bild av Meltrockphoto MC!
blacken skrev:SHIT! http://tinypic.com/ Hur blir det nu? har ju större delen av mina bilder på forumet där
Migrerar till Google Pics? De har obegränsat lagringutrymme om man inte väljer högsta upplösningen. Men då med brasklappen att det är Google.
===